utorok 26. februára 2013

ách tie pondelky..

Pondelky nik nemá rád, ja nie som výnimkou.. A napriek tomu, že dnes to nebolo až také zlé, som rada, že už je pondelok za nami.. :D
Musím upozorniť, že môj pracovný deň začína o 3 poobede. To je výhodou (či skôr nevýhodou??) pracovať americký pracovný čas. Dnes ráno som si ale dala na čas, vstala som ako princezná až okolo pol 12 (sníval sa mi krásny sen, kto by ho chcel prerušiť). Pred prácou som toho veľa nestihla, nebol čas na žehlenie (ktoré som mala v pláne a tie 4 práčky bielizne sa sami nevyžehlia :D ale tak aj zajtra je deň ). Čo som ale stihla, bolo pripraviť si skvelý "obed" do práce, pečeného lososa so zeleninkou.

Medzitým som ale čítala českú ELLE a veľmi ma zaujal článok - Nemám čas umierať. Napísala ho mladá bojovníčka s rakovinou Julii Pazderka.
Vo svojich 23 rokoch píše o rakovine a boji s ňou štýlom, pri ktorom mnou prebehujú zimomriavky. V každom prípade Julii budem držať palce. A to nielen pretože mi tento článok otvoril oči. Julia je silná žena a dodáva odvahu. Verím, že nielen mne, ale aj mnohým ďalším, ktoré či už zápasia s touto zlou chorobou, alebo nie. Možno, ak rozpoviem svoj príbeh svetu, budem sa cítiť lepšie, možno mi odľahne. Uvidíme.
Nie, ja nemám rakovinu, aj keď.. Ale o tom možno nabudúce..
Juliin blog aktuálne na: Downtown Peach

Do práce som šla s hlavou hore a pozitívne naladená a taktiež nabalená s krabicou plnou Cupcake-ov. Asi sa tým fakt začnem živiť. Len tak sa po nich zaprášilo, som rada, že som vôbec stihla 2 rýchlo schovať pre Denisku (a vraj som ju tým zachránila, no nie je zač :D).

Zvyšok dňa zbehol, ani som sa nenazdala a už som opäť doma, zaparkovaná vo svojom obľúbenom kresle, s pohárom vínka v ruke (dúfam, že ma seňor Sauvignon nepremôže :D), pripravená pozrieť si ďalší diel jedného zo seriálov, ktoré mám rozpozerané. Takže pozdvihnime čaše: Thank God, Monday´s finally over!!

Foto: zdroj



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára