nedeľa 24. februára 2013

just goldfishie..



Nikto nie je dokonalý. Ani ja nie. No snažiť sa môžem, nie? Veď keď George Michael spieva v piesni Flawless: "Cause you're beautiful (Like no other).. Flawless, absolutely flawless..." kto by tomu aj neuveril :) Tak sa poďte snažiť so mnou..

Niečo o mne? Vysoká, skôr štíhla a blond. No dobre, nie sme na zoznamke :) Som blázon do módy a módnych časopisov. Taktiež som závislá na nakupovaní, skrine mi praskajú vo švíkoch. Na kabelky, topánky a oblečenie by som potrebovala ďalšiu izbu – možno raz. Rada sa fotím, nie profesionálne, iba tak pre seba, pre radosť. Veď ani nie som žiadna modelka. A áno, rada pečiem. Čo? Všetko. Koláče, koláčiky, muffiny, cupcake-y, torty.. Ešte niečo? Ach, áno, rada by som sa opäť z chuti smiala. Ale o tom možno niekedy nabudúce.

Ale čo teraz? Púšťam si soundtrack z filmu Drive (ktorý som si zo zvedavosti pozrela vďaka kamarátom po minulotýždňovej party) a Florence + The Machine. A čo ešte? Pečiem a napchávam brušká svojim blízkym. Čím? Aktuálne ma pochytila Cupcake mánia. Ale vraj to nie je na chybu (a ohlasy len pozitívne ;)). Tak dobrú chuť!






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára