piatok 8. marca 2013

birthday girl

Dnešný deň je ťažko opísať. Mal byť pekným, príjemným, veď na narodeniny by sa to hodilo, ale.. Včera som si brala domov počítač, aby som si dnes doma v kľude doobeda pred prácou urobila prezentáciu na zajtrajší "pohovor". Čo čert nechcel, zabudla som, že už týždeň je dole na dverách oznam, že práve 7.3. bude odstávka elektriny. A tak som sa ráno pekne zobudila, urobila si kávičku, zapla počítač, že na tom v pokoji môžem začať pracovať. Keď tu zrazu zádrhel. 

Chvíľu mi nešlo do hlavy, prečo sa neviem pripojiť na internet (na moju obranu, ešte som sa poriadne neprebrala), keď mi to doplo.. Ale čo teraz? No nič, čosi som len musela zbúchať z hlavy, aspoň dáky koncept, s tým, že pôjdem do práce skôr a dáko to už len zvládnem. Potom zrazu okolo 12:20 zázrak, začala ísť elektrina, no aj tak času už veľa nebolo, tak som si len ten svoj náčrt hodila do prezentácie, že do musím dorobiť v práci.

Tam ma ale kolegovia milo prekvapili, všetci dookola zablahoželali (dostala som aj tulipáááány, jupí). Musela som si však ešte splniť svoje pracovné povinnosti, takže chvíľu trvalo, kým som sa k tej prezentácii znova dostala.Teraz poslušne hlásim, že už hrubý koncept mám.

Doma ma ešte prekvapil seňor spolubývajúci šanečkom (zhodou okolností oslavoval meniny). A tak sa hrdo pýšim mojimi dnešnými úlovkami:

Treba ísť spať, ráno vstávam skoro, ale každú chvíľu ma napadajú nové nápady, ako tú prezentáciu ešte vylepšiť, papieriky mám polepené kae-tae :D Ale to už bude hračka. Potom ešte narobiť kartičky, prejsť si to, pozrieť do zrkadla a povedať si: "Máš na to!!" a šup, ruka je v rukáve.

Aktualizácia: Pohovor dopadol príšerne.. Asi by som sa mala začať viac snažiť na tom pole-dance :D



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára