pondelok 11. marca 2013

vyzeráme: je to len kvôli tomu, že víkend už skončil?

Víkend prešiel ako voda a máme to tu, Pondelok. Som oddýchnutá, plná energie a nápadov. Núti ma to ale zamyslieť sa. Existuje niekoľko štatistík, prečo je Pondelkom najhorším dňom týždňa.

"Väčšina z nás sa neusmeje do štvrť na dvanásť.

Až polovica zamestnancov v tento deň mešká a vzdychanie, že je zase pondelok trvá až 12 minút. Každopádne najväčší sťažovači sú osoby vo veku 45 – 54 rokov. Aj keď sa sťažujeme na robotu, zistilo sa, že priemerný pracovník pracuje v pondelok len 3 a pol hodiny.  

Podľa prieskumov, najobľúbenejšia činnosť ako poraziť pondelkovú schátralosť je vraj pozeranie telky, potom sex, on-line nakupovanie, nakupovanie v kamenných obchodoch (vedie čokoláda a mejkap) a plánovanie dovolenky.

Ďalším dôkazom, že s pondelkovými náladami treba niečo robiť, dokazuje štatistika o tom, že v pondelok sa pácha najviac samovrážd – 16% mužov a 17% žien, ktorí si to hodili, tak spravili práve v pondelok, na rozdiel od víkendových 13%. 

Pondelok je tiež najupršanejší deň v týždni.

V pondelok je o 20% vyššia šanca na infarkt, než v hociktorý iný deň v týždni.

V pondelok sa oplatí najviac kúpa auta – vzhľadom na to, že predajcovia nových alebo ojazdených uzatvoria najviac kontraktov cez víkend a v pondelok majú strašne málo zákazníkov, je oveľa väčšia šanca na zľavu z ceny."


Ja pondelky ale vôbec neberiem tragicky a tomu prispôsobujem svoj dnešný "look". 
košeľa a sukňa F&F, kardigán second hand, kabelka H&M, topánky Danea, doplnky Gate & New Yorker, hodinky darček
Príde mi to ako elegantno-bohémska kombinácia, vhodná do práce (prichádzam na chuť slovu bohémsky :D). Niečo ma núti myslieť si, že keby som sa v tomto prešla po Poprade, ľudia by na mňa civeli. Len neviem či s obdivom, alebo skôr kvôli tej "odvahe". Na východe Slovenska existuje mnoho predsudkov, ľudia pozerajú na "iných" ako na zvieratká v ZOO. Preto som svojím spôsobom rada, že teraz žijem v Bratislave (aj keď domov mi chýba :( ). Ale tie rozdiely cítiť, tu som akási slobodnejšia.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára