štvrtok 28. marca 2013

šikovné ručičky: kvetinka pre kvetinku

Mám kopec bižutérie a nemám to kam dávať. Minulý rok som si kúpila tento krásny stromček na bižutériu.

Avšak moja zbierka sa stále rozrastá, tak som musela vymyslieť náhradné riešenie. V Ikea som si dávnejšie kúpila krásny kvetináč, pre ktorý som nemala doteraz uplatnenie. Cez Vianoce som si doň naukladala kyticu vytvorenú z umelých Vianočných Hviezd na ozdobu. Prečo ho ale nepoužiť aj ako vešiak na bižutériu?

Vianoce sú však dávno preč, prichádza jar. Dostala som taký nápad. Prečo si neurobiť nejaké iné kvety na ozdobu napríklad z krepového papiera?
Trošku som pobrowsovala internety, našla pár inšpirácií a takto to dopadlo:

1. Kúpila som si niekoľko roliek krepového papiera rôznych farieb. Na jeden kvet som potrebovala čiernu a farebnú rolku papiera. Ďalej som potrebovala bielu servítku, nožnice, drôt, pero/ceruzku, ktorými som si na papier nakreslila a potom vystrihla šablóny.


2. Zo servítky som odstrihla asi 7x7cm kúsok, ktorý som nastrihla v asi centimetrových rozostupoch do asi polovice

3. Každý z vytvorených prúžkov som zrolovala

4. Keď som zrolovala všetky prúžky, stočila som to celé a zaistila drôtom, aby som vytvorila piestiky

5. Odstrihla som asi 8-9 cm kúsok čierneho papiera

6. Hranu som nastrihala asi centimetrovými zárezmi pár milimetrov od seba

7. Pri prvom kvete som zabudla, ale pri druhom som vzala piestiky zo servítky a dookola začala obtáčať


8. Zaistila som drôtom

9. Podľa šablón som si nastrihala niekoľko rôznych veľkostí lupienkov z farebného krepového papiera

10. Ukladala som ich okolo čierneho základu, kým nebol kvet dostatočne rozkvitnutý a zaistila som drôtom



11. Hotový kvet som použila namiesto Vianočných Hviezd a výsledok je parádny






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára