streda 27. marca 2013

romantika v 39 :D

Človek sa chce len dostať na opačný koniec mesta, aby mohol formovať svoje krivky na Pole Dance a jediné vhodné spojenie v danom čase je kombinácia neslávne-slávnej 39 a 201 :D
Hneď ako som zakývala na 39 (naša zastávka je na znamenie), tušila som problém. Otvorila som tie nepriehľadné dvere a zbadala tam pár natlačených mladíkov, zmohla som sa iba na: "Ej, dnes bude romantika!!" (naivne dúfajúc, či sa trošku nepritlačia :D) Lenže mladíci so mnou vypiekli a posunuli sa tak, že by sa tam aj ďalšie tri osoby zmestili. V každom prípade, príjemné ráno!!

Ďalším pozitívom dňa bolo i prekvapenie, ktoré ma čakalo na pošte. Po malom problémiku so škriatkom, ktorý zapatrošil moju objednávku (plus šatka, ktorú som chcela, sa vraj poškodila pri praní, tak mi bola odrátaná z objednávky), som si dnes konečne domov niesla balíček z Láry Fáry. 

Ako som očakávala, ani blúzka, ani sukňa mi úplne nesedia (blúzka je veľkosť L, sukňa veľkosť 44), ale chystám sa cez Veľkú Noc trošku poobťažovať krstnú (je krajčírka), aby mi trošku pomohla zúžiť oba kúsky podľa mojich predstáv.

Kúpila som si aj niekoľko roliek krepového papiera, dostala som totiž taký nápad (ak to bude stáť za to, s výsledkom sa podelím ;)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára