sobota 23. marca 2013

pečieme: veselá slečna

Dnes je asi šťastný deň. Prišla som dnes z práce skôr (krásny to piatok :D), a takto pozitívne naladená, som sa rozhodla piecť. 
Našla som minule recept na Bayleys Cupcakes, tak som sa nechala inšpirovať. Bayleys som nemala, použila som iba obyčajný vaječný likér, aj celý recept som podľa ingrediencií a výsledného množstva cupcake-ov, ktoré som chcela docieliť, trošku pozmenila. Preto si dovolím svoj výtvor pomenovať podľa mojej dnešnej nálady (aj kvôli tomu, že jednou z ingrediencií je alkohol??) na Veselú slečnu.

Veselá slečna
Cesto:
4 vajcia
troška viac ako polovica zmäknutého masla
(1dl oleja)
3/4 hrnčeka cukru
3/4 hrnčeka vaječného likéru
2 hrnčeky hladkej múky
1/2 prášku do pečiva
asi 2čl mletej škorice
štipka soli

Krém:
1/2 masla izbovej teploty
asi 1 hrnček cukru
1/2 hrnčeka vaječného likéru

Postup:
Vymiešala som vajcia, cukor, pridala škoricu, soľ a maslo a vyšľahala. Potom som pridala postupne likér a múku s cukrom. Na plech som si naukladala silikónové formičky a do každej formičky som vložila papierový košíček. Do každého košíčka som dala cesto cca do 3/4 košíčka. Dala som piecť na cca 20 minút pri teplote cca 180 stupňov Celzia. Nechala som vychladnúť (na balkóne).
Medzitým som mixérom vymiešala maslo s cukrom a primiešala som vaječný likér. Na vychladnuté cupcake-y som natrela krém aaaa tramtadadaaaa:







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára