sobota 13. apríla 2013

momenty: dnes / týždeň

Dnešný deň, až na ten dážď, bol príjemný. Pár highlight-ov:

Zvieratko dňa: Páv
náušnice dm

Srandička dňa: Električka
Bol som tu a prídem zas. Revízor

Deň narcisov!!
www.dennarcisov.sk


Pesnička dňa: Roxanne (Moulin Rouge)



Večera: zákaznícky servis v McKač (áno, nemala by som tam jedávať, pre mňa palec dole, ale ich servis fakt palec hore) - trošku im trvalo mi vyčarovať sendvič, tak som dostala taštičku zadarmo ako ospravedlnenie :)

Cesta domov (/ nie síce cesta týždňa - to bolo včerajší expres :D): Dnes to bolo tru de Petržalka (bývam v Starom Meste!!) :D

Týždeň:


Film týždňa: The Expendables 2
Dávno som sa toľko nenasmiala. Hlášky typu:

Sylvester: Počul som, že ťa raz pohrýzla kobra kráľovská.. Aké to bolo??
Chuck: Päť dní príšerných bolestí........ Potom tá kobra zomrela.. :DDDDDDDD

Arnie: Ja sa vrátim!! (I'll be back!!)
Bruce: Nie!! Ty si sa už vracal dosť!! Teraz sa JA vrátim!! (No!! You've been back too much!! Now I'll be back!!) :DDDDDDDD

Bruce: To lietadlo je pre teba..
Sylvester: Ale veď tá vec patrí do múzea..
Arnie: To aj my všetci.. :DDDDDDDD


Hudba (albumy) týždňa: Jamie Cullum - Catching Tales / Twentysomething / The Pursuit



Obrázky: jedendvatri
Koláž - obrázky: jedendva, tri




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára