pondelok 15. apríla 2013

momenty: pre zmenu aj víkend

Víkend tak trošku končí (ja mám ale ešte stále pol dňa zajtra ;) ) Tento bol z tých rušnejších, poďme rekapitulovať ;) ) 
Sobota, zobudili sme sa, ide sa na nákup. Mladý muž pri pokladni sa ma pýtal, či už bolo 18 :D :D :D (kupovala som nejaké víno a pivo :D) dávno som sa toľko nenasmiala (keďže som ročník 87 a toto mám už dávno za sebou). V každom prípade mi to polichotilo :DDD
Nasledovalo víkendové varenie (recepty som hodila tu) a po cca sto rokoch nás prišli navštíviť moja švagrinka Nikuška s Mikoj-om (starším bratom). Všetci spolu sme šli do Ikea, keby som mohla, asi by som to buď celé vykúpila, alebo tam bývala, tam je toľko skvostov, ako napríklad Pán Brokovnica (bola tam aj Pani Mrukva, len tá sa trošku hanbila :D ):
pán Brokovnica
Bratkovci-švagrinovci nás pozvali k sebe do ďalekej Dúbravky, cestou to bola samá romantika:

Tomniku a západ slnka :D
Večer začal celkom decentne. Šampus Hannah Montana :DDDDDDDD

Fúúú a čo potom nasledovalo :D povedzme si, ako je.. Tequilu som dááávno nepila :D Ale bolo to veľmi príjemné "posedenie". Dúfam, že ma nik nezbije za publikovanie fotiek (hrôza des, ale ináč sa nedalo, srandy kopec) :D
Tomiku & Lily a lá Paris Hilton :D

ja "Kráľovná večera" a lá Paris (teda skoro, Lily nespolupracovala na 100% :D )
Lily si dala panáka?? :D
Kočka, pózy a účesy hádzala ako pravá modelka:


Len zrazu:
Lily to už nezvláda??
hulákajte si, koľko len chcete, ja si spíííím :D
Nedeľa bola iba pohodička. Pozrela som si pár filmov, určite odporúčam Moulin Rouge (povedala som v piatok Bobiku-ovi, že som to ešte nevidela a on na mňa, že: "Tak na čo ešte čakáš?" tak som to musela napraviť a fakt to neľutujem ;) )

Som trošku smutná (zajtra mi nepôjde Dom snov :( )

A aby som nezabudla - srandička na koniec - čo už v tej billej nepredávajú :DDDDDDDD
úprimné kurčatá :DDDDDDDD




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára