štvrtok 18. apríla 2013

varíme: rýchle cestoviny s vajíčkom

Cestoviny s vajíčkom pozná určite každý. :D Je to ďalší z rýchlejších receptov. Dnes som nemala času nazvyš (pole dance, cupcake-y, pomedzi to prišiel kuriér s novými topánkami :D). 

Cestoviny s vajíčkom

pol balíčka cestovín (dnes som použila penne)
cibuľka
4 vajcia
pár plátkov šunky (chcela som dať na malé kocky nakrájanú slaninu, ale kým by som to pripravila, zasmradili by sa mi ruky a cupcake-y by neboli čokoládovo-čokoládové, ale čokoládovo-slaninové :D)
olej
soľ a korenie

Cestoviny som uvarila podľa návodu. Medzitým som na oleji opražila nadrobno nakrájanú cibuľku (ach táá vôňa zase :D), pridala som nakrájanú šunku. V pohári som rozmiešala vajcia, ktoré som osolila a okorenila. Vliala som vajcia na cibuľku a miešala. Dala som preč zo sporáka, keď to malo ešte nie úplne hustú konzistenciu (celé to jedlo má potom lepšiu konzistenciu) a vliala do cestovín. Celé som to zamiešala a nemohla som sa toho dojesť (pozerám, že fotky trošku bieda, ale nové už neurobím, dojedlo sa všetko :D) :D





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára