streda 17. apríla 2013

vyzeráme: včera bolo včera, dnes je dnes

Zabudla som sa pochváliť. Zase nová farba na vlasy :D Tentoraz sa to už skoro naozaj podobá mojej "vysnívanej" predstave :D Kúpila som si tentoraz L'oréal Préférence - odtieň Mango:

A chytilo to takto nejako:



Teplé dni konečne začali, tak ma opúšťa zlá nálada. Možno to vidieť na tom, čo nosím. Možno si to len ja myslím.

Včera:
šaty second hand, pančuchy neviem (made in china), kabelka od Škublovičky, topánky Ruche (USA), hodinky New Yorker, náušnice Cropp Town, okuliare H&M, opasok k šatám Pimkie



Dnes:
trošku mi svieti Slnko do očí :D
tričko Stradivarius, sukňa Láry Fáry, pančuchy C&A, kabelka od Škublovičky, topánky www.topankovo.sk, opasok k šatám Pimkie, hodinky New Yorker, okuliare a náušnice H&M






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára