sobota 11. mája 2013

filmíky: premiéry

Konečne je to tu.. Čas, na ktorý som už dlho čakala.. Máj, tohoročný máj nie je iba lásky čas (aspoň nie pre mňa :D).. Ale je aj začiatok.. Začiatok veľkých kino-premiér. Teším sa, teším sa veľmi, ako malé dieťa na Vianoce. Na čo najviac? Zostavila som taký "rebríček" filmov, ktoré majú (niektoré už mali) na Slovensku premiéru v predchádzajúcich/nasledujúcich dňoch, týždňoch (mesiacoch) a chcela by som ich vidieť. Uvidíme, na koľko z nich sa dostanem do kina.

jOBS (2013) Poster



Aktualizácia:
Now You See Me
Now You See Me (2013) Poster

Na čakacej listine filmov, ktoré by som si rada pozrela, ale majú premiéry AŽ budúci rok, sa až podozrivo nachádzajú rovno dva filmy na základe mytologických legiend.
300: Rise of an Empire (trošku škoda, že premiéru presunuli až na marec 2014, tak ale počkáme)
300: Rise of an Empire (2013) Poster

Hercules 3D (ale keď vidím obsadenie hlavného hrdinu, ruku na srdce, som len obyčajná žena :D, asi sa oplatí počkať :D)





Aktualizácia - nesmiem zabudnúť aj na:

Thor: The Dark World
Thor: The Dark World (2013) Poster

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára