streda 1. mája 2013

šikovné ručičky: cvoky

Bola som včera v obchode Koloria. Sortiment tohto obchodu je zameraný na umelecké a maskérske potreby, galantériu a metrový textil. Chvíľu som sa tam motala, lebo som zháňala nejaké kamienky, gombíky, ozdoby, ktorými by som mohla poolepovať všetko naokolo svojou novou lepiacou pištoľou :D
Nie som práve veľkým fanúšikom cvokov, mám pocit, že to teraz nosí úplne každý, ale zbadala som také väčšie a hneď ma napadlo, že by sa hodili na jednu kabelku, ktorá bola ako darček v niektorom čísle českej ELLE a takto to dopadlo:

1. Potrebovala som:
kabelku
cvoky
kliešte
skrutkovač s asi 1,5-2 mm širokým hrotom
kladivo

2. Najskôr som si rozložila cvoky na miesto, kam by som ich chcela umiestniť.

3. Naznačila som si miesto pre každý cvok, kabelku som dala na drevenú podložku, priložila som hranu skrutkovača na miesto, kde mal byť cvok zachytený a jemne som klepla kladivom po skrutkovači, aby som prerazila hrubú vrstvu kabelky.

4. Do vytvorených dierok som nastokla cvoky.

5. Ostne som zatlačila kliešťami, aby držali cvok a nezachytávali sa.

6. Hotovo.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára