pondelok 13. mája 2013

vyzeráme: ako mi to "nepristane"

Ktosi mi kedysi povedal, že mi oranžová farba nepristane. Priznám sa, nie som ani jej veľkým fanúšikom, ale som zástancom názoru, že každému pristane každá farba, treba sa s tým len trošku pohrať. Či už voľbou správneho odtieňa, alebo jednoducho správnym zvolením doplnkov, alebo ako v mojom prípade, neobliecť si farbu, ktorá mi "nepristane" navrch, ale ako spodný diel oblečenia, alebo ju zvoliť iba ako súčasť vzoru na niektorom kúsku oblečenia, alebo len na doplnku. Rovnako je to aj s červeným rúžom. Veľa žien červený rúž nenosí, lebo si myslia, že im nepristane. To nie je pravda, každej žene pristane červený rúž, treba len nájsť ten správny odtieň. A že je to "beh na dlhú trať", tak to určite, viem o tom svoje. Ale z vlastnej skúsenosti viem, že aj keď vyskúšate tisíc odtieňov a stále ste ho nenašli, netreba skladať hlavu, tisíc prvý môže byť ten pravý a ak aj ten nie, tak ten ďalší (skoro ako s chlapmi :D). Ale existuje, určite!! Takže ja a oranžová. A vraj to nejde, ja som spokojná a myslím, že mi to celkom pristane. Alebo sa zase raz mýlim?
tričko Orsay, nohavice H&M,  kabelka od Škublovičky, opasok Marks & Spencer, topánky Ruche, hodinky New Yorker, náušnice a náhrdelník darček
+ koženka C&A, šatka Cropp Town




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára