sobota 18. mája 2013

vyzeráme: po náročnom dni & ten piatok nie a nie skončiť

Ako som už spomínala, v stredu som mala celkom náročný deň. Ráno tréning, potom rovno do práce, večer paintball a po ňom pivko. Kopec modrín, skoro neviem rozoznať, ktoré sú od pole-dance a ktoré od paintball-u. Čo viem rozoznať, je obrovská hrča na hlave (dostala som trojitý priamy zásah do hlavy a o asi 2 hry neskôr ďalší zásah do toho istého miesta, bolo tam veľa sĺz). Bola som taká unavená, že som zvládla iba 2 pivká a šla som domov. Od únavy som potom len padla do postele a v momente zaspala. Musím uznať, že sa mi potom vstávalo celkom príjemne a opäť raz nadšená z nadchádzajúceho  hokejového zápasu som sa vyobliekala do našich národných farieb (škoda len, že to nepomohlo a nepostúpili sme, aj keď naši hrali pekný hokej). 
tričko New Yorker, sukňa Stradivarius, topánky Baťa, kabelka od Škublovičky, sako second hand, hodinky, náušnice a prívesok darček k promócii
Piatok. Deň, ktorý je akousi predzvesťou víkendu. Lenže. Dnes to bolo príšerné. Okrem dažďa bolo aj veľa, veľa, veľa problémov v práci, som rada, že už je to za mnou a môžem si oddýchnuť. Dnes trošku ležérne:
tričko a svetrík Orsay, jeggins second hand, kabelka od Škublovičky, topánky Topánkovo, hodinky a náušnice darček




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára