nedeľa 19. mája 2013

vyzeráme: železo, železo

Včera som chalanov (Tomiku & Tomi) presvedčila ísť na Iron Man-a 3 (môžem škrtnúť zo zoznamu filmov, ktoré chcem vidieť ;) ) Ísť očumovať pekného chlapa na filmovom plátne je pre mňa takým malým sviatkom, tak prečo sa trošku nevyparádiť?
šaty a topánky Peacocks, opasok H&M, kabelka internet, náušnice Iam, hodinky New Yorker


Celý deň premávali mestom staré/historické autobusy, trolejbusy, električky. 

Celkom sa mi to páčilo, ale tiež ma zaujímalo prečo. Zistili sme, že sa koná "Noc múzeí a galérií", tak prečo to nevyužiť. Kino končilo pred desiatou večer a múzeá boli otvorené do polnoci. Jedno z múzeí, ktoré som chcela navštíviť už dávnejšie, je Múzeum dopravy.

Musím sa priznať, že tam bolo kopec krásnych áut, bicykle, sanitky, kočiare, lodné kotvy, závory, výhybky,  možnosť jazdy v rušni a podobne, ale najviac sa mi aj tak páčili kufre :D

Cestou domov sme ešte skočili na pivo........

A sladké sny........





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára