streda 5. júna 2013

pečieme: muffiny z ovsených vločiek - "zdravšia verzia" :D / baking: oatmeal muffins - "healthier version" :D

Neviem, či to vôbec stojí za zmienku, ale piekla som včera super-zdravé muffiny. Bola to vlastne len obdoba Muffinov z ovsených vločiek, ktoré som robila minule, iba tentoraz to bolo "trošičku" zdravšie.
I don't really know if it is worth mentioning, but I've baked super-healthy muffins yesterday. It was actually a different version of Oatmeal muffins I made recently, this time just "a bit" healthier.

Muffiny z ovsených vločiek - "zdravšia verzia" / Oatmeal muffins - "healthier version"

1 hrnček mlieka
1 hrnček ovsených vločiek
1 vajce
1/4 hrnčeka oleja
1 hrnček ražnej celozrnnej múky
1/5 hrnčeka hnedého cukru
2 ČL prášku do pečiva
1/2 ČL soli
škorica
horká čokoláda (81% kakaa)

1 cup of milk
1 cup of oatmeal
1 egg
1/4 cup of oil
1 cup of rye wholemeal flour
1/5 cup of powdered sugar
2 TSP of baking powder
1/2 TSP of salt
cinnamon
dark chocolate (81% of cocoa)

Ovsené vločky som namočila na 10-15 minút do mlieka. Pridala som vajce, olej a všetky sypké ingrediencie. Naplnila som košíčky do 3/4 a dala piecť v stredne vyhriatej rúre (cca 180 stupňov Celzia) na asi 20-25 minút, kým sa cesto nelepilo na špáradlo.
I put oatmeal into the milk for about 10-15 minutes. I put there egg, oil and all mealy ingredients. I filled the cups into 3/4 and put into medium preheated owen (approx. 180 degrees Celsius) for about 20-25 minutes till the pastry didn't stick to the toothpick.






2 komentáre: