piatok 21. júna 2013

pečieme: oslava 2 rokov v práci - muffiny z detskej výživy / baking: 2 year work anniversary - apple puree muffins

Dnes (teda vlastne už včera) to boli 2 roky, čo pracujem na aktuálnej pozícii. Neuveriteľné, ako to zbehlo. Ale som vďačná, že som, kde som, pretože pracujem v asi najlepšom tíme na svete a stretla som veľa ľudí, na ktorých určite nikdy nezabudnem a ktorých môžem považovať za priateľov (nielen v práci). A čo by to bola za oslava bez koláčikov? :D
It was 2 years I am working on my actual position today (actually yesterday). Unbelievable, how it passed. But I am thankfull that I am where I am, because I am working in the best team in the whole World and I met with a lot of people I will never forget and I can consider friends (not just at work). What would it be for a celebration, if there are no cookies? :D

Muffiny z detskej výživy / Apple puree muffins

400 g celozrnnej múky
150-200g medu
3 detské jablkové výživy (cca 190-200 g každá)
2 vajcia
1 ČL prášku do pečiva
2 PL kakaa
2 dl oleja

džem z lesného ovocia
kokos

400 g wholemeal flour
150-200 g honey
3 jars of apple puree (about 190-200 g each)
2 eggs
1 TSP baking powder
2 TBSP cocoa
2 dl oil

jam from berries
shredded coconut

Všetko som spolu zmiešala a vzniklo mi také hustejšie cesto. Naplnila som košíčky do 3/4 a dala piecť v stredne vyhriatej rúre (cca 180 stupňov Celzia) na asi 30-40 minút, kým sa cesto nelepilo na špáradlo.
I mixed all ingredients to a denser doughI filled the cups into 3/4 and put into medium preheated owen (approx. 180 degrees Celsius) for about 30-40 minutes till the pastry didn't stick to the toothpick. 

Vychladnuté koláčiky som potrela lekvárom a posypala kokosom.
Once the muffins got cold, I spreaded the jam over the top and sprinkled with coconut.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára