utorok 25. júna 2013

varíme: cestoviny s kuracím mäsom a brokolicou / cooking: pasta with chicken and broccoli

Pokus o "schudnutnie" s knihou "Francúzi nedržia diétu" bol tak trošku neúspech (hlavne preto, že sa stále nedokážem naučiť raňajkovať a tiež sa práve nechcem obmedzovať vo veciach, v ktorých sa v podstate nemusím, keď už ma obmedzujú iné veci). Ale musím sa pochváliť, mám teraz celkom dobré obdobie, čo sa týka "zdravšieho životného štýlu" (ak nerátam ten obrovský rezeň v sobotu ;) ). Stále ma baví pole dance, nevarím až také tučné jedlá, dokonca pečiem zdravšie koláče, začala som znova s mojimi prechádzkami do práce a čo je asi najlepšie, znova tancujem :) A to všetko vďaka mojim priateľom, ktorý mi pomáhajú užívať si život a usmievať sa.
My trying to "lose weight" with a book "The French don't diet plan" was a bit of a fail (mostly because I am not really able to learn to have a breakfast and also I don't want to limit myself in things I don't really have to, when there are other things that limits me). But I have to admire myself for having a good period when it comes to "healthier life style" (if I don't count that huge schnitzel last Saturday ;) ). I still enjoy pole dancing, I am not cooking much fatty meals, I even bake healthier, I started with my walks to work and what is the best, I dance again :) And that's all because of help from my friends helping me enjoying life and smiling.

Cestoviny s kuracím mäsom a brokolicou / Pasta with chicken & broccoli

balík cestovín (použila som trojfarebné)
500 g kuracích pŕs
brokolica
soľ a biele korenie
olej
cibuľa
3 strúčiky cesnaku

pack of pasta (400 - 500 g)
500g chicken breast
broccoli
salt & white pepper
oil
onion
3 cloves of garlic

Cestoviny a umytú brokolicu rozobratú na ružičky som spolu uvarila v osolenej vode a potom precedila. Na oleji som opražila cibuľu a pridala som na kocky nakrájané mäso. Osolila a okorenila som, pridala som prelisovaný cesnak, nechala som asi 15 minút podusiť. Všetko som to zmiešala dokopy.
I cooked pasta & cleaned broccoli in salted water and then I put the water away from the pot. I roasted the onion on oil, then I added meat cut into small cubes. I added some salt & pepper, and added crushed garlic. I let it cook covered for about 15 minutes. I mixed all toghether.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára