štvrtok 20. júna 2013

vyzeráme: bodka / the look: dot

Počasie nám všetkým dáva zabrať, najťažšie sú asi noci. U mňa o to horšie, že problémy so spánkom mávam aj bez toho neskutočného tepla. Snažím sa aktuálne si pomôcť aspoň upokojujúcim čajom. 
The whether is making everybody hard to live, nights are the worst. In my case it is even worse, because I have troubles sleeping even without this incredibely hot whether. I am trying to help myself with calming tea.

Zatiaľ to zaberá, len nie je príjemné sa zobudiť celá dopotená a ventilátor si nezapnem, lebo po chvíľke na mňa ťahá, (čo nie je dobré pre moje zdravie), stačí, že na mňa ťahá z klimatizácie celý deň v práci. Ale ináč som rada, že je už konečne leto, teplo. Mám pocit, že ľudia sa viac usmievajú. A aj by sa mali, každý je hneď krajší, úsmev človeka rozžiari. Každý deň bez úsmevu je strateným dňom (viem, o čom hovorím, negatívneho už bolo až až ).
It is working, for now, it's just not very pleasant waking up all sweaty and I don't want to turn on the fan because I'm freezing in a while (not good for my health), I find it enough that I'm freezing whole day under the AC at work. But overal I am happy that it is finally Summer, hot. I have a feeling that people smile more. And they should, everybody's prettier, the smile just brighten the person up. Every day without a smile is a waste (and I know, what am I talking about, there was enough of negatives).
tielko a sukňa H&M, topánky Tally Weijl, kabelka od Škublovičky, hodinky a náušnice darček /  vest & skirt H&M, shoes Tally Weijl, handbag from Škublovička, watches & earrings gift






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára