sobota 15. júna 2013

vyzeráme: dobiehame týždeň / the look: catching up the week

Tento týždeň veľmi nestíham, čo ma trošku mrzí, ale konečne je tu víkend (aj keď sobota prešla ani neviem ako :( )
I need to catch up a bit this week, and I am sorry about that, but the weekend is finally here (pitty the Saturday is almost over and I don't understand how :( )

Streda: Na tento vzhľad nie som práve najpyšnejšia, veľmi som sa ponáhľala, tak som si len rýchlo čosi obliekla, aspoň že to tá bunda zachránila ;)
Wednesday: I am not really proud of this look, I was in a hurry, so I just picked something. Well, at least the jacket saved it ;)
tričko darček, sukňa F&F, riflovka ASOS, topánky Poľsko, kabelka LYDC, náušnice I am, okuliare H&M  / T-shirt gift, skirt F&F, denim jacket ASOS, shoes Poland, handbag LYDC, earrings I am, sunglasses H&M
Štvrtok: Chcelo to niečo do práce, ale aj na večer (rozlúčková párty pre kolegu).
Thursday: The task was something I can wear to work and also for the night (goodbye party for colleague).
blúzka Lindex, nohavice second hand, topánky Poľsko, kabelka internet, hodinky New Yorker, okuliare H&M, náušnice bižutéria v Tescu v Devínskej / blouse Lindex, trousers second hand, shoes Poland, handbag internet, watches New Yorker, sunglasses H&M, earrrins bijou-shop in Tesco in Devinska


Piatok: Povedzme si, ako je, po štvrtkovej akcii som úplne nevychádzala s časom, ale môj výber v tej rýchlosti bol oveľa lepší ako v stredu :D (a dokonca jedno dievčatko v potravinách povedalo: "Aha, princezná!", keď som prešla okolo :D :D urobilo mi to náladu)
Friday: Let's face it, I wasn't a good friend with the time after Thursday's party, but even with no time, my choice was better than on Wednesday :D (funny story from grocery store: a small girl said: "Oh, a princess!" when I walked around her :D :D it made my day)
tielko Terranova, jeggínsy second hand, topánky Topánkovo, kabelka LYDC, riflovka ASOS, hodinky New Yorker, náušnice Cropp Town, okuliare H&M / vest Terranova, jeggins second hand, shoes Topankovo, handbag LYDC, denim jacket ASOS, watches New Yorker, earrings Cropp Town, sunglasses H&




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára