streda 19. júna 2013

vyzeráme: konečne tie krásne letné čipkované / the look: finally those beautiful summer lace ones

Dnešný deň, zmiešané pocity. 
Zobudila som sa, horúco :( 
Zapla som si ventilátor, po 15 minútach vypli elektrinu :( 
Nedopozerala som Dom Snov :( 
Musela som sa sprchovať pri sviečkach :| 
Konečne som mala príležitosť obliecť si nové (rozumej už pár mesiacov nové) šaty :) 
Krásne mi opravili sandále :)
Dozvedala som sa pár správ - dobrých aj takých, ktoré neviem ešte úplne spracovať :|
Moju sestričku vzali na vysokú školu :)
V práci najskôr masaker :( potom sa to zlepšovalo ;)
V chladničke som objavila pivo, o ktorom som si myslela, že už je fuč :)

Today, mixed feelings.
I woke up, so hot :(
I turned on the fan, they turned off the electricity after 15 minutes :(
I couldn't finish watching Extreme Makeover :(
I had to shower in candle-light :|
I finally had a chance to wear my new (understand new for few months) dress :)
They have repaired my sandals very well :)
I have received some news - good, but also some I'm not able to process :|
My sister is accepted to University :)
Firstly massacre at work :( later it got better ;)
I have found a beer in the fridge, which I though is already gone :)
šaty Lace Affair, topánky Poľsko, opasok Mango, kvet a náušnice H&M, hodinky New Yorker / dress Lace Affair, shoes Poland, belt Mango, flower & earrings H&M, watches New Yorker






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára