pondelok 3. júna 2013

vyzeráme: návštevy, návštevy / the look: visits, visits

Víkend bol tak trošku samá návšteva. Teda ja som bola :D 
Weekend was all about visits. Actually I was :D

V sobotu som bola pozrieť s "malým" bratom švagrinku a "veľkého" brata. Po pár panákoch toho pelendrekového čuda (rozumej Jägermeister) sa mi najskôr chcelo veľmi spať. Nakoniec som ani zaspať nemohla, tak som dočítala jednu, prečítala druhú a začala tretiu knihu :D a okolo 5 ráno som si povedala, že už by sa fakt patrilo spať, aby som neprespala celú nedeľu.
Me and my "small" brother went to see our sister-in-law & my "big" brother. I was so tired after few shots of licorice oddity (understand Jägermeister). But at the end, I couldn't fell asleep at all, so I finish one book, read the whole another and started the third one :D and then about 5 a.m. I told myself that it is really time for some sleep, not to sleep whole Sunday.
šaty a okuliare H&M, legíny Terranova, riflovka ASOS, kabelka second hand, topánky F&F / dress & sunglasses H&M, leggins Terranova, denim jacket ASOS, handbag second hand, shoes F&F

V nedeľu som bola pozrieť veľmi dobrú kamarátku z výšky Lucku. Vždy mi dobre padne takto sa raz za čas stretnúť a robiť také typicky ženské veci (farbenie vlasov, popíjanie vínka, ...), viesť typicky ženské rozhovory (riešenie vzhľadu, oblečenia, vzťahov...).
I went to see my very good friend from University Lucka on Sunday. It always feels good to spend a little time once in a while doing typically femine things (hair-coloring, wine-drinking...), having typically femine talks (look, fashion, relationships...).
šaty second hand, legíny Terranova, riflovka ASOS, kabelka od Škublovičky, topánky F&F, náušnice H&M, okuliare Lidl, opasok nepamätám :D / dress second hand, leggins Terranova, denim jacket ASOS, handbag from Škublovička, shoes F&F, earrings H&M, sunglasses Lidl, belt Idon'tremember :D




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára