sobota 22. júna 2013

vyzeráme: srdcová princezná / the look: the princess of hearts

Pole dance tréning sme museli presunúť zo štvrtka na piatok, čo mi prišlo skôr vhod, ako by mi to malo vadiť. A čo som bola celkom dosť prekvapená, mala som pocit, že mi to opäť raz celkom dobre išlo (napriek tomu neskutočnému teplu, čo spôsobovalo, že som sa potila všade, ale všade :D).
We needed to pushed out the training from Thursday to Friday, but it actually fit better to my schedule if I had a mind to. And I was also surprised, but I had a feeling that it was one of my better trainigs and everything was kind of easy for me (even with the hot hot weather that caused that I was sweaty everywhere, but really everywhere :D)


šaty Peacocks, kabelka a okuliare H&M, sandále F&F, hodinky a náušnice darček, / dress Peacocks, handbag & sunglasses H&M, sandals F&F, watches & earrings gift 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára