pondelok 22. júla 2013

malá ochutnávka z dovolenky snov / a bit from a dream vacation

Pár dní som tu nebola, bola som v Dubline. Myslela som si, že ideálna dovolenka je niekde na pláži pri mori s koktejlom v ruke. Až doteraz. Krásni ľudia, krásne budovy, okolie, super obchody, Jameson, puby a veľa piva a hlavne, moja naj kamarátka Lenka (je mi ľúto, že mi to trvalo až 7 rokov prísť).
Viac v ďalších príspevkoch.
I haven't been here few days, I was in Dublin. I thought an ideal vacation is somewhere on the beach at the sea with a coctail in a hand. Till now. Wonderful people, wonderful buildings, surroundings, great shops, Jameson, pubs and lots of beer and mostly, my best friend Lenka (I am sorry it took me 7 years to go there).
More to follow.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára