nedeľa 28. júla 2013

pečieme: losos & fazuľka / baking: salmon & beans

Normálne zvyknem uvariť viac porcií, aj keď varím iba pre seba a to hlavne preto, aby som mala pokoj od varenia na viac dní. Včera som ale pre zmenu varila/piekla štýlom "navždy sám", čiže iba jednu porciu, ale aká to bola mňamka.
When I am cooking, I usually cook meal for more people even if it is just for me, but I am free of cooking for several days. But yesterday I was cooking/baking "forever alone" style, just one meal, but soooo delicious.

Pečený losos s fazuľkou / Baked salmon with beans

losos
zelená a žltá mrazená fazuľka
maslo
korenie (tymian, koriander,...)
soľ

salmon
green and yellow frozen beans
butter
spice (thyme, coriander,...)
salt

Do zapekacej misy som dala lososa a fazule.
I put salmon and beans into the baking dish.

Osolila som a okorenila.
I put a salt and spice on it.

Na vrch som položila zopár plátkov masla.
I put few slices of butter on the top.

Piekla som v stredne vyhriatej rúre (cca 175° C) asi 30 minút.
I baked it in medium heated oven (approx. 175° C) about 30 minutes.






2 komentáre: