pondelok 8. júla 2013

rýchle ľahké raňajky: malinový tvaroh / quick light breakfast: raspberry curds

Mám teraz takú nejakú fázu zdravšieho stravovania (bolo mi totiž povedané, že "Vždy, keď jeme bielu múku, Ryan Gosling plače.." a ja nechcem, aby plakal :D). Dokonca v posledných dňoch raňajkujem :D Tipujem, že to bude tým, že mám voľno, čas a žiadny pracovný stres, ktorý by mi zrána zvieral žalúdok.
I have this healthier food phase, I even had breakfast in a last few days :D (somebody told me that "Each time we are eating white flour, Ryan Gosling cries.." Well, I don't want him to cry :D) I bet it would be by having more free time, no stress from work that would be clutching my stomach in the morning.

Malinový tvaroh / Raspbery curds

mrazené maliny
tvaroh
med

frozen raspberries
curds
honey

Maliny som nechala rozmraziť, zmiešala som ich z tvarohom a pridala som asi 1 lyžicu medu, lebo maliny boli trochu kyselkavé.
I mixed defrosted raspberries with curds and I added 1 TBSP honey, because raspberries were a bit sour.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára