sobota 13. júla 2013

varíme, grilujeme: bifteky z mletého mäsa s fazuľovou omáčkou / cooking, grilling: steak of minced meat with bean sauce

Inšpiráciu na dnešný obed som našla tu. Na osvieženie som si pripravila ľadovú kávu.
I found my today's lunch inspiration here. I made myself an ice coffee as a refreshment.

Bifteky z mletého mäsa s fazuľovou prílohou / Steak of minced meat with beans


Bifteky:
500 g mletého mäsa
6 strúčikov cesnaku
petržlenová vňať
soľ a čierne mleté korenie
1 ČL mletej červenej papriky sladkej
1 PL oleja


Steaks:
500 g minced meat
6 cloves of garlic
parsley
salt and ground black pepper
1 teaspoon paprika
1 tbsp oil


Príloha:
1 plechovka červenej fazule
1 plechovka bielej fazule
100 g slaniny
1 malá červená cibuľa
5 strúčikov cesnaku
1 plechovka krájaných paradajok 
1 PL medu
petržlenová vňať
soľ, kayenské korenie
1 ČL sójovej omáčky
2 PL oleja


Side dish:
1 can red kidney beans
1 can white beans
100 g bacon
1 small red onion
5 cloves of garlic
1 can chopped tomatoes
1 tbsp honey
parsley
salt, cayenne pepper
1 tsp soy sauce
2 tbsp oil


K mletému masu som prelisovala cesnak a všetky prísady uvedené v surovinách. Všetko som poriadne premiešala a nechala odpočinúť v chladničke.
I added mashed garlic to the minced meat, alsoall the ingredients listed in the raw materials. I mixed everything and put it in the refrigerator.

Na oleji som opražila cibuľu, cesnak. Pridala som na kocky nakrájanú slaninu.
I fried onions on oil, then I added garlic. I added the diced bacon.



Tento základ som osolila, posypala kajenským korením a pridala som paradajky z plechovky. 
I put a salt on the base, sprinkled cayenne pepper and I added tomatoes from a can.

Pridala som med, sójovú omáčku a obidva druhy fazule. Všetko som prehriala, opatrne miešala.
I added honey, soy sauce and beans. I overheated everything, and gently stirred.

Na grilovaciu panvicu som rozotrela olej a nechala ho rozohriať. Z odpočinutého mäsa som vytvorila placaté bifteky. Opekala som ich tak 3 minúty z jednej strany a 3 minúty z druhej strany.

On a grill pan I triturated oil and let it warm up. I created a flat steaks from the meat. I toasted them 3 minutes on one side and 3 minutes on the other side.


Bifteky som podávala s fazuľovou omáčkou.
I was serving the steak with bean sauce.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára