utorok 30. júla 2013

varíme: niečo ako čína / cooking: something like chineese

Cez víkend sa mi veľmi nechcelo variť, polievku nerátam. Ale človek musí z niečoho cez týždeň žiť (hlavne pri mojej životospráve :D) Zase som si trošku zaexperimentovala a našťastie to nedopadlo zle.
I was too lazy to cook during weekend, if I don't count the soup. But you have to live from something during week, correct? (at least with my "diet") I experimented a bit, happily it ended up well.

Niečo ako Čína / Something like Chineese

kuracie prsia
cibuľa
mrkva
fazuľové struky
šampiňóny
olej
soľ a čierne korenie
sójová omáčka
solamyl
bujón

ryža

chicken breast
onion
carrot
green beans
mushrooms
oil
salt & pepper
soy sauce
potato starch
broth

rice

Na oleji som opražila najemno nakrájanú cibuľu, pridala som na pásiky nakrájané kuracie prsia, orestovala z každej strany, osolila a okorenila. Pridala som na kolieska nakrájanú mrkvu, trošku vody a nechala dusiť. 
I sauted chopped onions on oil, I added the chopped chicken breast, fried on each side, and added salt and pepper. I added chopped carrots, a little water and let it stew.

Po 5-7 minútach som pridala nakrájané šampiňóny, fazuľu, vodu a bujón a nechala dusiť cca 15-20 minút.
I added chopped mushrooms, beans, water and broth in about 5-7 minutes and let it stew for about 15-20 minutes.

V troche vody som rozmiešala asi 1 PL solamylu, pridala do zmesi, ochutila sójovou omáčkou a nechala variť ešte asi 10 minút.
I mixed 1 tbsp potato starch in water, added to mixture, added soy sauce and let it boil for 10 minutes.

Podávala som s ryžou. (Takto nejako si nosievam "obed" do práce)
It was served with rice. (This is some way I am bringing my "lunch" to work)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára