piatok 12. júla 2013

vyzeráme: párty v strede týždňa :D / the look: party in a middle of the week :D

Zase trošku nestíham. Tu párty, tam párty, čo na tom, že v strede týždňa, alebo úplne neplánovaná, spontánna? Najlepšie akcie sú tie nečakané :D
I am bit busy lately. Party here, party there, what if it is in the middle of the week, or not planned, spontanious? Best parties are those not expected :D

Na túto sukňu som skoro úplne zabudla (pri toľkých veciach, no už sa hanbím :( ) a to som ju kúpila iba minulý rok. V posledných dňoch mám tiež problém s tým, ako bude vyzerať celý môj vzhľad. Neustále niečo mením, či už účes, alebo niektorú časť oblečenia.. A potom samozrejme nestíham, meškám :D
I almost forgot that I have this skirt (well, with this amount of clothes, I am ashamed :( ) and I bought it just last year. I had another problem lately, and that's how my overall look will look like. I am changing something all the time. Hair, piece of clothing.. And then I am in a hurry, I am late :D

tielko a okuliare H&M, sukňa Lindex, kabelka Egypt, sandále topanky.sk,  hodinky New Yorker, náušnice Gate / top & sunglasses H&M, skirt Lindex, handbag Egypt, sandals topanky.sk, watches New Yorker, earrings Gate
Včera bola trošku zima, aj keď to tak najskôr nevyzeralo. Samozrejme, keďže som optimista, čo sa týka počasia, podľa toho som sa aj obliekla :D Čo samozrejme aj znamenalo, že mi večer bola zima, ale aj tak som sa nechala presvedčiť na malú párty a som rada ;)
It was a bit colder yesterday, even if it didn't look so. Of course, I am an optimist when it comes to weather, and I dressed accordingly :D But it also meant that I was freezing in the evening, but I was persuaded to go to a little party anyway and I don't regret it ;)
tielko Terranova, sukňa a náhrdelník Bershka, kabelka LYDC, topánky Mixer, náušnice a okuliare H&M, hodinky New Yorker / top Terranova, skirt & necklace Bershka, handbag LYDC, shoes Mixer, earrings & sunglasses H&M, watches New Yorker 






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára