nedeľa 18. augusta 2013

moji ľudia / my people

V živote stretávame rôznych ľudí, ktorí naše životy ovplyvňujú, či už priamo, alebo nepriamo. Možno som to už spomínala, ale nie som práve osoba, ktorá by mala veľa priateľov. Mám pár ozajstných priateľov/priateliek, nejakú tú kama-lásku, niekoľko kamarátov/kamarátok, skôr známych. A aj napriek tomu, že rodinu si nevyberáme, považujem svojich súrodencov za svojich naj ;)
Najviac si vážim tých, ktorí sú pri mne, aj keď si určite občas lezieme na nervy. Som zvedavá na reakcie ľudí, ktorých fotky prídávam (to sú hlavne tí, ktorí sa aktuálne dosť zúčastňujú na mojom živote, nemám fotku s každým, napriek tomu majú miesto v mojom srdci ;) Hádam sa budeme stále baviť ako doteraz :D :D :D

V každom prípade: Ďakujem!! Prinášate mi úsmev na tvár ;)

We meet different people in our lives that directly or indirectly influence our lives. I may mentioned it already, but I am not much of a "much friends" person. I have couple of real friends, some friend/love, and several friends, rather acquaintances  Even if we not choose our family, I consider my siblings as my besties ;) 
I mostly appreciate those who are with me even if we cannot stand each other sometimes. I am really curious what will posting all of those pics cause (pics with people that actually complete my life, I just don't have a pic with each of them, but they still have a place in my heart ;). I just hope those people will still talk to me :D :D :D

Anyway: Thank you!! You make me smile ;)














































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára