piatok 9. augusta 2013

vyzeráme: odetá do sukienky z vlčieho maku / the look: dressed in skirt made of poppy

Je to neskutočné, ale nálada sa mi v posledných dňoch vylepšila, dokonca som si všimla, že sa viac a hlavne nahlas smejem :D :D :D a ešte ku tomu všetkému si aj veľa pospevujem (a včera som sa na zastávke pristihla ako sa pohupujem v rytme pesničky :D) a tiež nosím čiernu. Ono je to u mňa akosi tak, že keď som spokojná, tak som v čiernom (alebo mám na sebe aspoň čosi čierne) aj keď je vonku sedemtisíc stupňov. Ale hlavný znak mojej spokojnosti je určite ÚSMEV.
It is unbelievable, but my mood keep rising last few days, I even noticed that I am lauhing a lot and mostly very loud :D :D :D and additionaly, I am also trolling a lot (yesterday I even found myself jigging to a song :D) and I wear black. When I am satisfied, I wear black (or something black) even if it is about seven thousand degrees outside. But the main sign I am satisfied is SMILE.


top H&M, sukňa Orsay, sandále www.topanky.sk, kabelka z Egyptu, hodinky New Yorker, náušnice a náramky Cropp Town / top H&M, skirt Orsay, sandals www.topanky.sk, handbag from Egypt, watches New Yorker, earrings & bracelets Cropp Town






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára