nedeľa 15. septembra 2013

vyzeráme: hlavne nech si ma nik nevšíma / the look: just not anybody sees me

Som to len ja? Alebo sa to stáva každému? Dni, kedy sa tvárim nenápadne, chcem byť neviditeľná, nech mi len všetci dajú pokoj a ja si môžem "prežívať" ako potrebujem. Kiežby to len ľudia vedeli vycítiť a dali mi pokoj :(
Is it just me? Or does it happen to everybody? Days, when I am acting inconspicuously, I want to be invisible, nobody bugs me and I can "survive" how I need to. I wish people could feel it and leave me alone :(
blúzka a rifle F&F, kabelka od Škublovičky, topánky z Poľska, hodinky Cropp Town, náušnice I am, opasok H&M / blouse & jeans F&F, handbag from Škublovička, shoes from Poland, watches Cropp Town, earrings I am, belt H&M







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára