piatok 13. septembra 2013

vyzeráme: iba tak obyčajne / the look: just ordinary

Priznám sa, v poslednej dobe na blog nemám čas. Je mi to trošku ľúto, no hľadám si teraz ubytovanie (a už mi pomaly prihára :D) a nemyslím skoro na nič iné. Aspoň že sa mi konečne vrátila parťáčka na pole dance a dnes sme si "osviežili" spomienky :D a popri tom aj urobili zopár záberov (hádam bude cez víkend aj čas na nejaký ďalší článok o pole dance ;)) a trošku som sa odreagovala. A pravdu povediac, som v poslednej dobe taká nesústredená, že som rada, že sa ešte vôbec dokážem obliecť. Už aby som si nejaké ubytovanie našla a s tým aby som našla aj svoj stratený vnútorný pokoj.
I have to admit I don't have much time for my blog. I am sorry about that, but I am searching for accomodation (and the time is running out of me :D) and I am thinking just about it. Well, at least my pole dance buddy returned from vacation and we went to "refresh our memories" today :D and made few pics (I hope I may have time to write some new article about pole dance ;)) and I came to other thoughts. To be honest, I am not much concentraded, and I am glad I am even able to put some clothes on. I wish I had already found some accomodation and also my repose.
top a náušnice Cropp Town, nohavice H&M, topánky Asos, kabelka LYDC (Zoot), hodinky New Yorker / top & earrings Cropp Town, trousers H&M, shoes Asos, handbag LYDC (Zoot), watches New Yorker









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára