sobota 7. septembra 2013

vyzeráme: keď má pohodlie prednosť / the look: when the comfort is preferred

Najpraktickejšia časť na oblečení? Určite vrecká. A "najpohodlnejšie" vrecká? Určite na sukni :D A keď si k sukni dáme plátenky (tramky)? Ďalší komfort zaručený. 
Som veľmi rada, že už začal víkend, konečne mám čas sa trošku venovať sama sebe a poriadne sa preliečiť. Dúfam, že úspešne.
The most practical piece on clothing? Definitely pockets. And the "most comfortable" pockets? Definitely pockets on skirt :D And when we wear skirt with canvas shoes? More comfort guaranteed.
I am so happy the weekend beginned. I finally have some time for myself and I can cure myself completely. Hopefully with success.
tielko H&M, sukňa a kabelka second hand, plátenky z Poľska, náhrdelník Bershka, hodinky New Yorker / tip H&M, skirt & handbag second hand, canvas shoes from Poland, necklace Bershka, watches New Yorker





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára