štvrtok 5. septembra 2013

vyzeráme: po zmene počasia / the look: after weather changes

Počasie si robí, čo chce a už to pociťujem. Necítim sa dobre. Bolí ma hrdlo, neskutočne, už aby bol víkend a nemusela som vôbec vyliezť z postele. Môžem si za to sama, mohla som sa v pondelok na to pivo obliecť lepšie. Možno sa nabudúce poučím, alebo?
The weather is doing whatever it wants to and I am feeling it. I don't feel well. I have a sore throat, horrible one, I wish it is weekend already and I don't have to even come out of the bed. It is all my fault, I should have wear more to the beer on Monday. Maybe I will learn from my mystake, or?
Skoro som zabudla, kúpila som si fotoaparát a statív. Už len nájsť v byte vhodné zákutie :D :D :D
I almost forgot, I bought camera and  tripod. Now I just have to find the right spot in our flat :D :D :D
šaty a topánky second hand, kabelka z Poľska, náušnice, prívesok a hodinky darček / dress & shoes second hand, handbag from Poland, earrings & pendant & watches gift







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára