streda 11. septembra 2013

vyzeráme: skoro víla / the look: nearly a fairy

V poslednej dobe som si obľúbila rôzne šaty a tuniky, v ktorých sa cítim ako víla alebo princezná. A prečo aj nie? Možno podvedome čakám princa na bielom koni, škoda len, že väčšinou príde len ten kôň :D :D
(Asi som už pridlho sama :D)
I like wearing dresses and tunics in which I feel like a fairy or a princess lately. And why not? I  am maybe waiting for the prince on a white horse subconsciously, a pitty that there always comes just that horse :D :D 
(I believe I am alone for toooo long :D)

tielko, náušnice a kabelka H&M, šaty Asos, topánky Mixer, legíny trh, hodinky New Yorker / top, earrings & handbag H&M, dress Asos, shoes Mixer, leggins market, watches New Yorker





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára