streda 4. septembra 2013

vyzeráme: tak trošku dámy / the look: a little bit of a lady

Rada nosím šaty. Hlavne preto, že je to len jeden kúsok oblečenia a stačí mi porozmýšľať už iba nad doplnkami. Najradšej nosím čierne. Je to vždy výzva. Nechcem byť v čiernom celá, to nie je môj štýl (aj keď sú také dni), preto je aj toľko variácií, len to neprestreliť. Tieto mám špeciálne rada, lebo sa v nich stále cítim ako dáma.
I love wearing dresses. Mostly because it is just one piece of clothing and you need to think just about accessories. I prefer wearing black dress. It is always a challenge. I don't want to wear all black, it is not my style (however, there are some days........), but there are so many variations, just not to overdo it. I like these particular ones because I feel like a lady all the time I am wearing it.


šaty a opasok H&M, kabelka ikabelky.sk, topánky trh, bunda Asos, hodinky darček / dress & belt H&M, handbag ikabelky.sk, shoes market, denim jacket Asos, watches gift 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára