nedeľa 20. októbra 2013

vyzeráme: občas ten úsmev nejde / the look: sometimes you simply cannot smile

Áno, väčšinu času tvrdím, že sa treba veľa usmievať. A áno, často to sama porušujem. Tak ale som žena. Žena so svojimi náladami. Občas sa cítim dosť bojovne. Ale zatiaľ som nikomu neublížila (aspoň nie chtiac), tak prečo sa ma ľudia boja? Prečo? Pôsobím tak? Hmm?
Yes, most of the time I am saying that we need to smile a lot. And yes, I am not following it pretty often. But I am a woman. Woman with her moods. Sometimes I feel like fighting. But I didn't hurt anyone (not that I am aware of), so why are people affraid of me? Why? Do I look like it? Imm?
tričko Orsay, nohavice Mango, topánky F&F, kablka LYDC, hodinky New Yorker / top Orsay, trousers Mango, shoes F&F, handbag LYDC, watches New Yorker



sveter H&M / pully H&M






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára