nedeľa 6. októbra 2013

vyzeráme: zubaté slnko / the look: jagged sun

Ako som naposledy spomínala, na písmenká času nebolo, ale na fotky áno. Takže ešte pár príspevkov bude z môjho starého bývania, kým konečne začnem dokumentovať novú kapitolu svojho života.
Last time I mentioned that I didn't have time for writing, but for taking pics I had. So basically, next few posts will be capturing my outfits & so, from my old accomodation till I finally start to documentate a new chapter of my life.
Prišla jeseň, s napätím očakávame babie leto. Stihla som ochorieť, teraz neviem, či som vymrzla v piatok večer von, alebo až v sobotu v Stupave na "Dnoch zelá" (príspevok je na pláne), alebo len môj organizmus nezvládol, že všetko je už ok, mám kde bývať a nemusím sa už viac stresovať. V každom prípade mi držte všetci palce a končím víkend heslom: "Dnes nie som krásna, ale aj tak sa ľúbim.." :D
Autumn came, we are still expecting Indian summer. I am sick now, I am not sure if because it was so cold Friday night when we were out, or I am sick because it was cold on Saturday and we were in Stupava on "Cabbage days" (post in progress), or my organism just couldn't handle the fact that I am no homeless, I have a place to stay and I don't have to be in stress anymore. Anyway, fingers crossed for me, please and I am ending weekend saying: "I am not beautiful today, but I love myself anyway.." :D

tričko Stradivarius, sukňa Mango, pančuchy C&A, topánky Peacocks, kabelka z Poľska, náušnice ? / top Stradivarius, skirt Mango, tights C&A, shoes Peacocks, handbag from Poland, earrings ?
mašle do vlasov H&M / hair bows H&M


riflová bunda Asos / denim jacket Asos







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára