štvrtok 3. októbra 2013

zlatá rybka, vitaj naspäť!! / goldfishie, welcome back!!

Priznám sa, blogovanie mi v posledných týždňoch dosť chýbalo. Avšak pri neustálom hľadaní bývania, balenia, upratovania, chodenia do práce a zastupovania kolegov, mi veľa času neostávalo a do postele som večer priam odpadávala.
Našťastie na mňa môj anjel strážny nezabudol (a na chvíľku sa prevtelil do mojej veľmi dobrej kamarátky Lucky) a konečne bývam. Priznávam, trošku mi trvalo, kým som sa odhodlala znova písať (stále bývam dosť unavená z toho, že ráno skoro vstávam a ešte stále ukladám, upratujem, dekorujem, hľadám veciam miesto........) a ešte mi trošku asi potrvá vrátiť sa do "rutiny blogovania". V každom prípade, aj keď na písanie veľa času neostávalo, na nejakých pár fotiek sa čas našlo a rada sa o ne podelím.
A ešte jedno malé priznanie: posledný týždeň sa moje stravovacie návyky sa vychyľovali od normálu, samý fast food, prípadne úplné vynechanie jedla, vínko, aby som mohla zaspať (hanbím sa a môj žalúdok mi za to aj usporiadal vzburu), ale už sa dostávam do normálu a už sa teším, že si niečo konečne v najbližších dňoch sama uvarím.
I have to admit I missed blogging so much last few weeks. But I didn't have much time while searching for accomodation, packing, cleaning, working & backing up colleagues and I was litteraly falling into bed.
Fortunately, my guardian angel didn't forget about me (and reincarnate into my very good friend Lucka) and I have finally where to live. I admit, it took me a while while I was about to start writing again (I am still tired of waking up earlier to clean, decorate, finding the right spot for each thing........) and it may take me some time to return to "blogging routine". Anyway, even if I didn't have much time for writing, I saved bit time for taking pics, so I will be pleased to share those.
And last one confession: my eating habbits fluctuated from normal, I was eating just fast food, or I skipped food, had wine to fall asleep (yes, I feel ashamed and my stomach rebels), but I am going back to normal and I am looking forward to cook sometning by myself in next few days.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára