piatok 1. novembra 2013

princezné medzi obludami / princesses between monsters

Nie som práve fanúšikom amerických sviatkov, ale nie preto, žeby som k inej kultúre nemala úctu. Skôr ma irituje to, ako zabúdame na vlastné tradície, opičíme sa a napchávame vrecká všetkým tým obchodom za veci, bez ktorých by sme sa zaobišli (plyšové medvede a srdiečka na Valentína, Santa Claus!!! pred Vianocami - kam sa vytratil Mikuláš a Ježiško?!?!?!?!?!?!). Ale jeden sviatok je predsalen taký, že prižmúrim očko a to Halloween. Ok, nepáči sa mi tekvicovo-netopieria výzdoba v obchodoch a reštauráciách a tak podobne. Ale, áno je tu ALE :D som takým malým fanúšikom Halloween párty. Je naozaj príjemné byť aspoň jeden deň v roku niekým iným.
Tento rok som chcela ísť za Ritu Hayworth (aj kvôli farbe vlasov), avšak neviem, či by to okrem nezasvätených ešte niekto pochopil, tak som na poslednú chvíľu šla za Princeznú so zlatou hviezdou Ladu (mimochodom je to moja obľúbená rozprávka). Spolu so Škublovičkou (alias Vília Princezná) a Krémeškou (alias Princezná Pocahontas) sme boli jedny z mála (ak nie jediné) pozitívne charaktery. Všetci boli za strigy, upírov a strašidlá.
I am not really a fan of american holidays, not that I don't have respect to other cultures. Thing that is iritating me is that due to this we are forgetting our own traditions, we're mirroring and putting money into pockets to those big shopping centers for things we don't even need (teddy bears and hearts for Valentine's day, Santa Claus!! before Christmas - where did St. Nicolaus and Little Jesus?!?!?!??!?!?!? - they gave us gifts). But there is one holiday I turn a blind eye and it is Halloween. Ok, I don't like pumpkin-bat decorations in shops and restaurants and so. But, yes we have BUT :D I am a bit of a fan of Halloween parties. It is really nice to be somebody else at least once in a year.
I wanted to be Rita Hayworth this year (also because of hair color), but I am not sure if everybody understands (except those who knew my plan), so I changed my mind at short notice and went as Princess with golden star Lada (btw from my favorite fairytale). We were basically the only positive characters with Škublovička (alias Fairy Princess) and Krémeška (alias Princess Pocahontas). There were witches, vampires and monsters.
ja/me Princezná so zlatou hviezdou/Princess with golden star, Škublovička Vília Princezná/Fairy Princess, Krémeška Princezná Pocahontas/Princess Pocahontas
A ako bolo? Bol to taký malý návrat v čase. Rovnaké miesto ako minulý rok, rovnakí ľudia ako minulý rok, začali sme popíjať ako minulý rok, vytancovali sme sa ako minulý rok, narobili sme si trošku hanby ako minulý rok, bolo okolo nás kopec chlapov ako minulý rok, ale hlavne, skvelo sme si to užili ako minulý rok.
And how was it? A bit of a timetravelling. The same place as last year, same people as last year, we started drinking as last year, we danced as last year, we dishonored ourselves a bit as last year, there were a lot of men around us as last year and the mainly, we really enjoyed it as last year.
baby s našou kolegynkou Mariškou (alias čarodejnicou Saxanou) / girls with our colleague Mariška (alias witch Saxana)






Pre porovnanie, pridávam aj foto z minulého roku. (bola som ešte blond a šla som za Marilyn Monroe - nie žeby sa mi to podarilo :D)
As a comparation I am posting also pic from last year party (I was blonde and tried to look like Marilyn Monroe - not that it successfully happened :D)
Deniska Snehulienka/Snowwhite, ja/me Marilyn Monroe, Kivi disko kráľovná / disco queen, Škublovička lienka/ladybug





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára