streda 25. decembra 2013

vyzeráme: na vianočný večer / the look: for xmas evening

Čo mám rada na Štedrom dni? Okrem toho, že už je koniec všetkému zhonu, je pre mňa takým malým rituálom aj moja príprava. Vlasy, make up, oblečenie. Treba sa upraviť aj kvôli svojím blízkym ;) Na dnešný večer som si požičala Maťkinu kulmu, aby som trochu skrotila svoje neposlušné vlasy, použila som iba jemný make up a obliekla som si pohodlné legíny (aby ma to veľmi netlačilo, keď sa objem :D) a pásikavý top.
What I like about Christmas Eve? Besides end of all that rush, I have a small preparing ritual. Hair, make up, clothes. We need to look nice for our closest ;) For this night I borrowed Maťka's curling iron to fix my naughty hair. I used just soft make up and I wore comfortable leggins (not to be much pressed after eating a lot :D) and a striped top.












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára