nedeľa 15. decembra 2013

vyzeráme: prečo ten záhadný úsmev? / the look: why the mysterious smile?

Myslela som, že mi tento predĺžený víkend celkom dobre padne, ale jaksi to nebolo ono. Nechcem sa sťažovať, čas strávený so svojou švagrinkou a súrodencami (ináč Tomi vydrží nakupovať dlhšie ako ja :D :D) je vždy fajn (hlavne pri varenom vínku, alebo šanečku :D). Len som si asi neoddýchla a hlavne, hlavou mi zase brázdi kopec vecí. A hlavne, celé to bohapusté dojenie peňazí (rozumej vianoce) a naháňanie sa za darčekmi len preto, že sa to musí, no až mi behá mráz po chrbte (aj keď, dopriala som aj sebe, ako už dlhšie nie, dokonca v slabej chvíli aj jeden vianočný sveter :D :D :D)
A prečo ten "záhadný" úsmev? No lebo môžem ;)
I thought this prolongated weekend will be good for me, but I was kind of missing something. I don't want to complain, because time spent with my sister-in-law and my siblings (btw Tomi can shop way much longer than me :D :D) is always fine (mostly with mulled wine or sparkling wine :D). But I didn't rest at all and mostly, I had my head full of stuff. And all those impious money milking (understand christmas) and running after gifts just because you have to, well, it gives me the creeps (but I bought a lot of stuff for myself too, I even, in a weak moment, bought myself a X-mas sweater :D :D :D)
And why the "mysterious" smile? Because I can ;)




tričko second hand, kardigán darček, rifle H&M, čižmy Deichmann, kabelka Pimkie / top second hand, cardigan gift, jeans H&M, boots Deichmann, handbag Pimkie
+ parka a šatka second hand, čiapka a rukavice C&A / + parka and scarf second hand, cap and gloves C&A 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára