sobota 21. decembra 2013

vyzeráme: zelená a bodkovaná / the look: polka dot green

Posledné dni som riadne mrzutá. Celý ten humbuk okolo Vianoc, doma pri rodine, mimo mojej bublinky, samý hluk, lomoz, zhon, stále niekto so mnou, je to už nezvyk. Celkom by som sa už vrátila. Svoju rodinu milujem, ale 2 dni sú až až a ja už na toto nie som zvyknutá (neviem, ako to vydržím ešte ďalší týždeň :D). Držte mi, prosím, palce ;)
Last couple of days I am pretty grumpy. All that rush about Xmas, home with family, out ouf my bubble, so much noise, rush, still somebody with me, it's not what I am used to now. I love my family, but 2 days are enough and I am not used to this anymore (I really don't know how will I handle another week here :D). Please, keep your finger crossed for me ;)



blúzka shopruche.com, rifle H&M, čižmy F&F, opasok Terranova, hodinky New Yorker, náušnice I am / blouse shopruche.com, jeans H&M, boots F&F, belt Terranova, watches New Yorker, earrings I am





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára