sobota 18. januára 2014

pečieme: citrónové muffiny / baking: lemon cupcakes

Tento týždeň môžem považovať za vcelku produktívny. Dvakrát som piekla, raz som sa "zresetovala" a nič zlé nevyviedla (skvelý výkon, na to, že som domov prišla o pol 6 nadránom :D)
I think I can consider this week as pretty productive. I baked twice, I "reset" my head once and did not do anything bad (great performance considering returning home at about 5:30am :D)

Citrónové muffiny / Lemon muffins

1 a 1/2 hrnčeka hladkej špaldovej múky
1 ČL prášku do pečiva
1/2 ČL soli
1 hrnček hnedého cukru
120 g masla
2 vajcia
1/2 hrnčeka mlieka
kôra a šťava z 2 citrónov

biela čokoláda na polevu
cukríky na ozdobu

1 and 1/2 cup all-purpose spelled flour 
1 tsp baking powder 
1/2 tsp salt
1 cup brown sugar 
120 g of butter 
2 eggs 
1/2 cup milk 
rind and juice of 2 lemons

white chocolate
sprinkles

Zmiešala som cukor s maslom, pridala som ostatné ingrediencie a vymiešala na polohusté cesto. Cestom som naplnila papierové košíčky na muffiny do cca 3/4. Piekla som vo vyhriatej rúre (180°C) asi 30 minút.
I mixed sugar with butter, I added the remaining ingredients and stirred the dough. I filled the paper muffin cups to about 3/4 full. I baked the muffins in preheated oven (180° C) for about 30 minutes.


Nechala som vychladnúť. Medzitým som vo vodnom kúpeli roztopila bielu čokoládu. 
I let it cool. Meanwhile, I melted the white chocolate.

Roztopenou čokoládou som poliala každý muffin. Vrch som ozdobila cukríkmi.
I spread the melted chocolate on the top of each muffin. I decorated each top with sprinkles.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára