utorok 21. januára 2014

vyzeráme: flegmatická?? / the look: phlegmatic??

Som relatívne flegmatická osoba. Veľa vecí mi nevadí, veľa vecí prehliadam, na veľa vecí sa viem statočne vyprdnúť. Ale. Samozrejme, je tu malé ale. Čo sa týka povahy a temperamentu, nikto nie je na 100% iba flegmatik (či cholerik, sangvinik, melancholik). V každom je aspoň malé percento z iných temperamentov, ktoré sa občas prederie napovrch. Napríklad ja som včera ukázala svoju tajnú výbušnú tvár a nie som na to práve hrdá (teraz sa ma asi Miško trochu bojí :D). Nuž, hupsík :D :D
I am relatively phlegmatic. I don't mind a lot, I overlook a lot, I really know how not to do what's not important a lot. But. There is a small butt. When it comes to nature and temperament, nobody's phlegmatic for 100% (or choleric, sanguine, melancholic). Everybody has at least small amount of other temperaments that occasionally rises to the surface. For example yesterday, I showed my secret
short-tempered face and I am not very proud of it (I think Mike's probably afraid of me a bit :D). Well, shit happens :D :D



sukňa a tričko second hand, sveter Mango, kabelka H&M, čižmy topankovo.sk, hodinky River Island, pančuchy C&A / skirt and T-shirt second hand, sweater Mango, handbag H&M, boots topankovo.sk, watch River Island, tights C&A





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára