sobota 11. januára 2014

vyzeráme: nenávistník bude nenávidieť / the look: hater's gonna hate

U nás v tíme mám povesť takej malej "hejterky" :D Nie žeby som potrebovala niekoho nenávidieť, žeby som sa v tom vyžívala alebo tak nejak. Ja som iba taký malý samotár, ktorý do svojej bublinky len tak hocikoho nepustí a potom to vyzerá, že ľudí nenávidím, že som namyslená a tak podobne (Škublovička by o tom vedela rozprávať :D)
I have a reputation of a little "hater" in my team :D Not that I need to hate somebody, or I like hating people or so. I am just a little loner who doesn't allow everyone into my bubble just like that and then it often looks I hate people, I am lofty or so (Škublovička would tell :D)

legíny, top a hodinky New Yorker, kardigán second hand, kabelka LYDC, čižmy topankovo.sk, náhrdelník Cropp Town / leggins, top & watch New Yorker, cardigan second hand, handbag LYDC, boots topankovo.sk, necklace Cropp Town






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára