pondelok 3. februára 2014

vyzeráme: iba človek / the look: only human

Usmievam sa, ale zároveň sa cítim zle. Som silná, ale zároveň krehká. Som odvážna, ale zároveň mám strach. Som pôvabná, ale zároveň odpudivá. Som nežná, ale zároveň drsná. Som otvorená, ale zároveň záhadná. Nenávidím, ale zároveň milujem. 

Môžem byť modla, ale som iba človek. 

I smile, but I feel bad at the same time. I am strong, but I am fragile at the same time. I am courageous, but I am affraid at the same time. I am lovely, but I am repulsive at the same time. I am tender, but I am rough at the same time. I am open, but I am mysterious at the same time. I hate, but I love at the same time.

I can be an idol, but I am only human.


top H&M, legíny New Yorker, vesta a kardigán second hand, čižmy topankovo.sk, kabelka LYDC, náhrdelník Bijou Brigitte, hodinky River Island, náramky darček / top H&M, leggins New Yorker, vest & cardigan second hand, boots topankovo.sk, handbag LYDC, necklace Bijou Brigitte, watch River Island, bracelets gift

Som iba človek..
I am only human..






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára