nedeľa 9. februára 2014

vyzeráme: pocit sprostredkovaného smútku / the look: mediated feeling of sadness

Nemám rada, keď sú moji blízki smutní. Som z toho smutná aj ja, keď nemôžem, alebo neviem pomôcť. Neviem, čo je smutné viac. Či to, že neviem ako pomôcť, alebo to, že niekto pomoc odmieta. Mám to len tak nechať? Nie vždy sa to dá. A ja stále nemôžem dobre spávať :(
I don't like when my loved ones are sad. I feel sad about it too, when I cannot or don't know how to help. I am not sure what is sadder. That I don't know how to help, or when somebody refuses help. Should I let it like that? It is not always possible. And I am still not able to sleep well. :(  
blúzka Cropp Town, rifle Mango, čižmy tpoankovo.sk / blouse Cropp Town, jeans Mango, boots topankovo.sk






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára